התחברות
הרשמה
ראיתי בסטורי של חברות שלי שהם עושות מסיבת פיגמות או משהו ואני מרגישה ממש דחויה...
אני מקנאה בהן ומרגישה ממש לא נעים
נהרס לי המצב רוח
12 במאי 2020, 00:04
מסיבת פיג'מות
עצב
אני ליטרלי דחויה
תשובה אחת
את לא צריכה אותן.
הכל טוב אל תרגישי ככה.
אני ממליצה לך להגיד להן שאת מרגישה דחויה
K
Kim.p
באותו הנושא:
ראיתי בסטורי של אחותי שדקרו ליצן.
ראיתי בסטורי של עדן בן זקן שהיא לובשת חולצה שניראית כמו חזייה ורואים לה הכל
תקשיבו ראיתי לפני כמה ימים בסטורי של חבר של דודו פארוק את הקול האמיתי שלו
ראיתי בסטורי שהחברה הכי טובה שלי יצאה עם חברה שלי לאכול (תקראו בבקשה)
עכשיו ראיתי בסטורי שהחברה הכי טובה שלי יצאה למסעדה עם שתי חברות טובות שלי!
ראיתי בסטורי מהאינסטגרם של חברה שמישהו הביא לחתול לשתות מכוס עם וודקה או אלכוהול אחר
מה לרשום בסטורי שאני וחברה עושות עבודה?
החברה הכי טובה של האקסית עושה לי סטוקינג בסטורי
עכשיו שמתי לב שהרבה חברות שלי צפו לי בסטורי שבסטורי כתבתי שהעלתי תמונה והן אפילו לא עשו לייק ואני תמיד עושה מעצבן נכון?
אם ראיתי סרטון בסטורי של מישהו (המשך בפירוט)
בסטורי באינסטגרם יכולים לראות כמה פעמים ראיתי?