2 תשובות
פשוט חושבים שזה יכול להתפרץ שוב כי ברגע שהשגרה חוזרת יותר ויותר אנשים מתראים וזה עובר מאדם לאדם מהר מאוד.
בקשר לסתיו אני חושבת שאמרו שהוירוס מת במספר מעלות מסוים כך שבקיץ הוא לא יהיה (באוויר) ואולי בגלל זה סתיו.
אבל זה רק משהו ששמעתי וגם אמרו לי שזו רק שמועה אז אין לדעת
שואל השאלה:
אז כעיקרון כרגע אי אפשר להידבק?
אנונימית