3 תשובות
שואל השאלה:
שיט לא ראיתי שכתבת ב11 שיחקתי מלא לול
תכתבי לי בדיס שאני אראה
שיט לא ראיתי שכתבת ב11 שיחקתי מלא לול
תכתבי לי בדיס שאני אראה
ואם אתה רוצה אפשר לשחק היום באחת עשרה
אניי
באותו הנושא: