7 תשובות
לא סעמק
לא כי הורים שלי רבו ריב רציני וכל אחד בחדר אחר
אנונימי
כלום
אין לי איךך
לא
באלי לחגוג אבל אין באמת איך...
ממש לא
באותו הנושא: