9 תשובות
מסכימה!!
אני אוהבת פופיקים
מבטיחה בלי פופיק זה יותר גרוע, ויש סיבה מוצדקת מאוד
אם לא זה היית מתה.
אז נראלי שחור באמצע הגוף עדיף
שואל השאלה:
למה הייצי מתה
יש ניתוח להסרה
אנונימית
כי זה מה שמחבר אותך לאמא שלך ברחם וככה את אוכלת
הפופיק זה איפה שהיה מחובר חבל התבור מאמא שלך אלייך, משם הגיע אלייך המזון, הנוזלים והחמצן
שואל השאלה:
אני כבר לא ברחם
אנונימית
שואל השאלה:
תראי אף אחד לא אמר שאני לא חייזר
אנונימית