4 תשובות
לא קרה לי אבל אל תדאגי יותר מדי, תיהי פתוחה חברותית וזורמת, אני בטוחה שתצליחי להכיר חברות חדשות
לי לא הפריע, הייתי בסביבה טובה ותומכת
אנונימית
בכיתה ז כולם מכירים את כולם ותמיד יש ילדים שבאים מבתי ספר אחרים אז הם לא מכירים אף אחד גם..באמת שאל תדאגי
לא ממש לא
אנונימית