7 תשובות
כן, לא יוצאת
לא יוצאת גם לכם אני מציעה לא לצאת תחגגו בבית עם צ'יפס והמבורגר לא מספיק?
לא, כנראה שלא
התכוונתי בראשון לכן
לא
כן
אני צריכה ללכת לסטודיו של הריקוד אז לא :(
אבל מחר יוצאת עם חברות