התחברות
הרשמה
עשיתי היום טסט ב9:30 מתי בערך אמורה לקבל תשובות?
11 במאי 2020, 10:53
טסט
רשיון נהיגה
נהיגה
לימוד נהיגה
רישיון נהיגה
תשובה אחת
בדרך כלל בערך 4 שעות אחרי הטסט מקבלים תשובה...לדעתי בסיבות 13:30-14:00 תקבלי תשובה
ר
רנית הלרלרנית
באותו הנושא:
עשיתי היום טסט ב3, מתי בערך אני אמורה לקבל תשובה מישהו יודע ?
אם יש לי 1020 עוקבים כמה לייקים בערך אני אמורה לקבל?
עשיתי צו ראשון בתחילת מרץ ובגלל הקורונה עוד לא קיבלתי זימון ליום המאה. מתי אני אמורה בערך לקבל?
מחר אני עובדת בבחירות מ8:00-22:00 בערך ואני אמורה לקבל 700 ש"ח זה הרבה/קצת?
אם ביום חמישי יש לי טסט בשעה 15:00 מתי אני אמורה לקבל תשובה בערך?
עשיתי מיונים לחיל האוויר ועוד שבוע בערך אני אמורה לקבל תשובה (הייתי לפני מלא זמן), הם בוודאות יתקשרו אליי אם אעבור, אבל אם לא הם גם יודיעו לי על זה?
מה זה מחזור (אני יודעת בערך) אני בגיל בערך שאני אמורה לקבל מחזור
אם עשיתי היום תיאוריה דרך הבית ספר איך ומתי אני אמורה לקבל תוצאה?
אם אני ילידת ספטמבר 2000 מתי אני אמורה בערך לקבל צו ראשון?
אני בת 16.3, מתי אני אמורה לקבל צו ראשון בערך?
אני אמורה לקבל ב4 בערך מחזור אני יקבל את זה ב4?כי החודש יותר קצר מהרגיל