4 תשובות
תבקש בדיקה
37.2 זה לא חום או לפחות לא החום שהקורונה מביאה
צריך להיבדק קודם, לא כל מחלה היא קורונה
לפי התיאור חום הגוף שלך בטווח הנורמה. נדמה לי שכאבי הבטן, הגזים, זה מה שעושה לך את הצרות. יש לך עצירות אולי? מנסה ולא מצליח? נסה חלב קר (אפילו שים בפריזר עשר דקות רבע שעה ותשתה). תשתה מים כמה שתוכל. תפוזים אוהב? שווה גם לאכול - כל אלו יסייעו לך לעיכול. כאב הראש ייתכן מתוך המאמץ וגם החרדות. תראה אם חלילה החום יעלה לך מעל 38 ותרגיש חלש מאד תיידע את ההורים מיד.
באותו הנושא: