29 תשובות
תחסמי אותם
או שלא תשימי עליהם
תחסמי אותם שלא יראו אם את לא מרגישה בנוח בזה
צד אחד זאת המשפחה שלך אין לך במה להתבייש וצד שני זאת המשפחה שלך זה לא הכי נעים. תעשי מה שהלב שלך מרגיש
שואל השאלה:
לא נעים לי כי זה כל המשפחה המורחבת והם ישימו לב בסופו של דבר
עדיף שתעלי
כי אחר כך כבר לא תצרכי להתבייש\להתחמק מהם
שואל השאלה:
זאת תמונה ממש חשופה ולא נעים לי שפתאום דודים שלי יראו אותה ויראו שאני מעלה דברים כאלה
שואל השאלה:
כתבתי, *ממש* חשופה
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת שהם יראו את התמונה אבל ממש באלי לעלות אותה אוף
אני חסמתי את אבא שלי ודודה שלי. את אבא שלי חסמתי כי הוא ביקורתי ולא באלי שהוא ישפוט את התמונות שלי או משהו, ודודה שלי רכלנית אז חסמתי אותה חח.
אמא שלי אין לי בעיה שתראה לי את הסטורי וזה, ואם אני רוצה להעלות משהו שלא באלי שהיא תראה אז מקסימום לחסום ליום ולהוריד.. אבל קיצר אם לא נוח לך שהם יראו תחסמי אותם פשוט.
אנונימית
כאילו תמונה בבגד ים?
שואל השאלה:
זאת תמונת מראה שלא רואים את הפנים שלי ורואים רק הגוף אבל ממש אהבתי את הוויב שלה כזה...
שואל השאלה:
כאילו אני יודעת שזה מוזר לעלות דברים כאלה לאינסטגרם עצמו אבל היא באצת פצצה
תחסמי אותם מפוסטים או תורידי מהעוקבים שלך
זה לא מוזר גם אני מצטלמת ככה חחח
אבל מה את לובשת בתמונה כאילו? למה היא חשופה
שואל השאלה:
כן אבל האינסטגרם שלי פתוח
שואל השאלה:
ואני עם בגד ים בתמונה
אז תעלי ותחסמי אותם אם באלך
שואל השאלה:
אני לא יכולה לחסום אותם כי הם ידעו, אנחנו מדברים הרבה על אינסטגרם במשפחה ואנחנו הרבה.
ומה את חושבת שהם יגיבו אם הם יראו שהעלת את התמונה הזאת?
שואל השאלה:
חח אני לא רוצה לדמיין את התגובה אפילו. הם תופסים ממני ילדה טובה אני לא רוצה שהם יראו אותה
אז אחותי אין לך הרבה אופציות..
אולי תעלי לסטורי במקום? תחסמי אותם רק ליום אחד ואז כשהסטורי ימחק תורידי חסימה
שואל השאלה:
כן זאת האופציה הבטוחה חח פשוט מבאס שהיא לא תהיה באינסטגרם שלי.יי
רק לסטורי, אל תעלי בשום פנים ואופן לפיד.
אולי תפתחי עמוד פרייבט ושיהיה נעול
תאשרי רק אנשים שלא אכפת לך / שאת רוצה שיראו את התמונות שלך, ואל תאשרי משפחה וכאלה.
ותעלי לשם את התמונה
שואל השאלה:
אבל הם כבר עוקבים אחריי ולא נעים לי להסיר אותם
מה הקשר להסיר אותם?
תפתחי עמוד חדש נעול ואם אחד מהם יעקוב אחרייך פשוט אל תאשרי..
שואל השאלה:
חחח למה שאני אפתח אינסטגרם חדש רק כדי שהמשפחה שלי לא תעקוב? יש לי שם כבר מלא עוקבים ומלא תמונות
חח הצעתי לך פתרון מה את רוצה.
זה לא במקום זה בנוסף, זה עמוד פרייבט ויש מלא ילדים שעושים את זה. לא באלך לא צריך אז או שתעלי לסטורי או שתעלי כפוסט ושהמשפחה שלך תראה מה אני אגיד לך..