6 תשובות
"עדיף להוציא מאשר לשמור בפנים"
איכסה פיכסה
שואל השאלה:
לא, אני מנסה להבין אם אתה סתם שוביניסט או שאתה מכחיש את זה שגרפס זה דבר טבעי.
לא, אני מנסה להבין אם אתה סתם שוביניסט או שאתה מכחיש את זה שגרפס זה דבר טבעי.
אנונימית
מה נראה לך?
לא מפריע לי
שואל השאלה:
למה וכשבנים עושים גרפס זה סבבה?
למה וכשבנים עושים גרפס זה סבבה?
אנונימית
באותו הנושא: