10 תשובות
את מתכוונת גם לשירונים או רק לשירים?
שואל השאלה:
מה זה שירונים? כאילו כמו חמשירים?
כאילו שירים קצרים כאלה בלי בתים ופזמון
שואל השאלה:
כן, לא התכוונתי לשירים ארוכים שאפשר להלחין. מה שאת תיארת זה טוב
אז אני כותבת כאלה דברים ואני חושבת שזה די משתנה בהתאם לרגש שלך באותו רגע,יש פעמים שאני כותבת בחרוזים ויש פעמים שלא,זה יותר מה שעולה לראש,פשוט תנסי לכתוב את מה שאת מרגישה בדרך תיאורית כזאת ואני אישית אוהבת גם לכתוב ניגודים
תחשבי על נושאים שאת רוצה לכתוב עליהם, חוויות שעברת, רגשות, מצבי רוח, דעות, מחשבות...
לא לדאוג רק לחרוזים וגם לא להיתקע על כל שורה. כלומר לנסות לזרום עם הכתיבה כזה ולראות מה יוצא, בסוף אפשר לעבור על כל הקטע ואם צריך אז ללטש קצת.
כתבת שאת רוצה לכתוב מן קטעי כתיבה כאלה קצרים, והם נכתבים הכי טוב כשפשוט כותבים אותם מהלב בלי לחשוב יותר מדי על התוצאה. רוב הפעמים פתאום יוצא לי לחשוב על נושא ואני ישר מתחילה לכתוב, ומבלי שאני שמה לב זה הופך לקטע שלם.
שואל השאלה:
בגלל שאני כותבת רק סיפורים אני רגילה לחשוב לפני כל מילה, לדקדק על כל שורה

אז זה קצת מוזר לי, אבל יש בזה משהו נחמד, משחרר כזה
שואל השאלה:
חחח מזל טוב :)
תאופי עם הדימיון
על תפחדי מחריזה וגם תחפשי אותה
מטאפורות זה תמיד טוב
מוזמנת תמיד לפנות בפרטי