6 תשובות
כי יש לך רק תמונה בלי כיתוב
ככל הנראה ממקרים כמו;
שכיחה מהתכתבות איתך, לא מעוניינות בך, בגלל האופי שלך, אין מצב רוח
ועוד כל מיני סיבות שיכולות להסביר את זה.
סתם משחקות אותן קשות להשגה אל תתרגש מיזה תגיד לה רוצה אני אעקוב באינסטגרם כן כן לא לא ותעבור למישהי אחרת
אנונימי
שואל השאלה:
מה הבעיה שאין לי כיתוב?^^^
אנונימי
אני בטוחה שזה עוד יגיע והמון בנות ירצו לדבר איתך
או שהן לא מעוניינות,או משחקות קשות להשגה.