4 תשובות
אני מרגישה קצת לבד..אני אשמח להכיר עוד חברה
סיפור חיי. כשאת מרגישה שכולן רק "ידידות",ואת החברה הטובה שלך לחיים עדיין לא מצאת.
אנונימית
שואל השאלה:
לא לסבית יואו חברה טובה כזה
לא לסבית יואו חברה טובה כזה
אנונימית
אני אשמח לדבר איתך אם בא לך
באותו הנושא: