5 תשובות
תשובתך בשאלתך
בייסיקלי כי הוא אלוהים
בייסיקלי כי הוא אלוהים
שואל השאלה:
אבל אבל זה לא עונה לי
אבל אבל זה לא עונה לי
אנונימית
שמעי אין תשובה, זה פשוט כי הוא טוב.
אם היתה תשובת הוקוס פוקוס הייתי הופכת את עצמי לרוקסטאר
אם היתה תשובת הוקוס פוקוס הייתי הופכת את עצמי לרוקסטאר
בגלל הסרט ובגלל עוד דברים שגרמו לפריצה מחודשת של הלהקה לתודעה.
הלהקה באמת מצוינת אבל יש טובות ממנה.
הלהקה באמת מצוינת אבל יש טובות ממנה.
ממליצה לראות את הסרט bohemian rhapsody חח אין לי מושג איך לכתוב
זה אולי יעזור לך להבין
זה אולי יעזור לך להבין