ראיתי בעמוד ראשי שאלה על מישהי שרוצה להיות שחקנית מפורסמת וחשבתי על זה
כאילו גם אני רוצה להיות שחקנית וזאת האהבה הכי גדולה שלי והכישרון הטבעי היחיד שלי, ובטח יש עוד מלא מלא מלא אנשים וילדים שזה החלום שלהם. ולמרות שאני רוצה להגשים את החלומות שלי זה גורם לי לאבד תקווה כי מה הסיכוי שאני אצליח אם יש ככ הרבה אנשים? בטח כולם פי אלף יותר טובים זה לא משנה אם יש לי כישרון ואני עובדת קשה, אם אין לי מזל וקשרים זה לא באמת יעזור