10 תשובות
תתכתבי איתי בפרטי, הכל בסדר
זה בסדר זה בגלל ההלם את יכולה לדבר איתי בפרטי אם תרצי...
אצל כל אחד רמת הפגיעה היא שונה, לך זה קשה ונורא ולאחרים זה לא יזיז בכלל.
תזכרי שאת לא אשמה והוא סתם זבל
תזכרי שאת לא אשמה והוא סתם זבל
באמת שזה הכי סבבה שיש לבכות מזה, נשבר לך הלב ואני הכי מבינה שיש...
את ממש לא מגזימה.
אז אני בטוחה שאת מהממת ושהוא לא שווה אותך, מגיע לך הרבה יותר טוב מאיזה מפגר שיבוא ויהיה עם מישהי אחרת שנייה אחרי שיצאתם..
אם את רוצה את מוזמנת לדבר בפרטי❤
את ממש לא מגזימה.
אז אני בטוחה שאת מהממת ושהוא לא שווה אותך, מגיע לך הרבה יותר טוב מאיזה מפגר שיבוא ויהיה עם מישהי אחרת שנייה אחרי שיצאתם..
אם את רוצה את מוזמנת לדבר בפרטי❤
שואל השאלה:
הוא כתב לי בבוקר מה איתך וסיננתי והוא מחק את הסטורי איתה ועכשיו הוא שוב שלח "למה את לא עונה"
מה אני אמורה לענות לו? אני לא רוצה להיות שוב משחק של מישו אבל מצד שני הוא היה שונה מהאקס הוא התייחס אלי בכבוד ואני אוהבת אותו
הוא כתב לי בבוקר מה איתך וסיננתי והוא מחק את הסטורי איתה ועכשיו הוא שוב שלח "למה את לא עונה"
מה אני אמורה לענות לו? אני לא רוצה להיות שוב משחק של מישו אבל מצד שני הוא היה שונה מהאקס הוא התייחס אלי בכבוד ואני אוהבת אותו
אנונימית
אולי הוא ניסה לגרום לך לקנא? תהיי כנה איתו ותגידי לו שזה פגע בך, בסופו של דבר אגו לא מוביל לכלום וזה סתם מתיש
אם הוא שאל אותך למה את לא עונה תסבירי לו שראית שהוא העלה תמונה עם מישהי אחרת אבל אולי זאת ידידה ..
אנונימית
ממש מסקרן אותי בת כמה את ?
ותדברי איתו על זה , תראי מה יש לו להגיד לך , אולי זה אחותו/ קרובת משפחה שלו / ידידה זה לא חייב להיות בקטע רומנטי עדיף שתבדקי איתו על מה שבניכם אם זה רציני או מה כי נפגעת בעבר ואת לא רוצה לעבור את זה שוב
ואני כל-כך מבינה אותך גם אני נפגעתי מאקס שלי שחשבתי שהחבר הנוכחי שלי רצה לשחק בי .. זה שריטה שנשארת , הפחד הזה :(
ותדברי איתו על זה , תראי מה יש לו להגיד לך , אולי זה אחותו/ קרובת משפחה שלו / ידידה זה לא חייב להיות בקטע רומנטי עדיף שתבדקי איתו על מה שבניכם אם זה רציני או מה כי נפגעת בעבר ואת לא רוצה לעבור את זה שוב
ואני כל-כך מבינה אותך גם אני נפגעתי מאקס שלי שחשבתי שהחבר הנוכחי שלי רצה לשחק בי .. זה שריטה שנשארת , הפחד הזה :(
אנונימית
שואל השאלה:
בת 19
דיברתי איתו הכל בסדר❤ זאת הייתה ידידה שלו והיא העלתה בלי שהוא רצה והוא אמר שהוא עדיין רוצה אותי.
כנראה אני סתם פרנואידית בגלל שבגדו בי הרבה, סתם בכיתי אז חחח
בת 19
דיברתי איתו הכל בסדר❤ זאת הייתה ידידה שלו והיא העלתה בלי שהוא רצה והוא אמר שהוא עדיין רוצה אותי.
כנראה אני סתם פרנואידית בגלל שבגדו בי הרבה, סתם בכיתי אז חחח
אנונימית
שמחה לשמוע שזה כלום ושזאת ידידה ❤
אנונימית