22 תשובות
אני די בטוח שאת מרגישה נורא. אתם צריכים לדבר שניכם על מה שקרה ופשוט שזה לא יקרה שוב והכל בסדר.
אחלה נסיון טרולינג
אנונימית
ועצה - תתרחקי ממנו טיפה
רמת אמינות:ביץדונטסטפאוןמהטו לא בכל מקום
אנונימית
תעשו סרטון ותעלו לpornhub,ככה לפחות תרוויחו מזה כסף,ותעברו לגור באלבמה!
שואל השאלה:
לא שמתי אמצעי מניעה ואני פוחדת...
לא שמתי אמצעי מניעה ואני פוחדת...
אנונימית
את הולכת להיות האמא של אחיך/אחותך!
יש מצב שזה נסיון להגיע לחמות ואם לא תדברי איתו על זה ותבקשי ממנו לא לספר לאף אחד בשלב שכבר תהיה בטן תגידי לאמא שלך או שתעשי הפלה
sweet home alabama
אנונימי
שואל השאלה:
אבל הוא ממש טוב במיטה
אבל הוא ממש טוב במיטה
אנונימית
גם אני,^אבל את לא שוכבת איתי נכון...
שואל השאלה:
אוף אני לא יודעת מה לעשות. אני פשוט בוכה פה
אוף אני לא יודעת מה לעשות. אני פשוט בוכה פה
אנונימית
דבר ראשון תירגעי ותדברי איתו את תמיד יכולה לעשות הפלה
וואי אחותי איזה נורא
כואב לי הלב
איך אני יכול לעזור?
מ ה
לא להתקרב אליו בזמן הקרוב
להתקשר לרווחה
להתקשר לרווחה
טרול גרוע
שואל השאלה:
הוא אפילו די הכריח אותי.. לעשות את זה
הוא אפילו די הכריח אותי.. לעשות את זה
אנונימית
לא מבין בזה אבל יש דבר כזה תרופה שמונעת את ההריון נראלי אז תקחי את זה
לפחות היה שווה את זה?
באותו הנושא: