5 תשובות
גם אני, אני מתה עליה ועל הסטייל שלה.
והמוזיקה שלה בכלל מדהימה.
למרות שהיא עשתה לי טראומות ילדות אני עדיין אוהבת אותה
והמוזיקה שלה בכלל מדהימה.
למרות שהיא עשתה לי טראומות ילדות אני עדיין אוהבת אותה
גם אני, היא מושלמת
אני גם ממש אוהבת אותה. יש לה קול מדהים, וגם שירים טובים ובכללי היא בן אדם מדהים.
האלבום שלה crybaby זה אחד מהאלבומים הכי טובים שאני מכירה
האלבום שלה crybaby זה אחד מהאלבומים הכי טובים שאני מכירה
לא
אני גם אוהבת אותה מאוד
אני גם אוהבת אותה מאוד
לא, אני אובססיבית אליה
מאוד
היא פשוט מדהימה
מאוד
היא פשוט מדהימה
באותו הנושא: