26 תשובות
מכוערת ורק החברה הכי טובה אומרת
כן וכן
לא לא
אני שלמה עם עצמי אבל כל אחד והטעם שלו ביופי..
כן וכן
לדעתי לא ולא
אבל זה רק כי אני תמיד אחפש את הפגמים בי כמו כל בנאדם אז אני לא יודעת מה אחרים חושבים
אנונימית
לדעתי אני יפה אבל אנשים לא אומרים לי את זה :(
אבל הם גם לא אומרים לי שאני נראה מכוער
אומרים לי הרבה, לאחרונה גם התחלתי להאמין לזה
לא ולא
אני יפה ולא צריכה ביקורת של אנשים אני יפה ולא אכפת לי מה אומרים אליי ומה חושבים אליי
כנל
אני יפה
אני לא חושבת שאני יפה
אבל אומרים לי שאני כן
הדעה שלי על עצמי משתנה מיום ליום, אבל בדרך כלל לא מתה על עצמי בכלל. לא אונרים לי שאני יפה.
אנונימית
אני סובלת מדימוי עצמי נמוך. אני כן מאמינה שלכל אחד יש את היופי שלו, והאמת שזה מאד סותר את הדימוי העצמי הנמוך שלי.
אנשים מדי פעם אומרים לי שאני יפה, אני לא יכולה להגיד שאני לא מוחמאת ושמחה לשמוע דברים כאלה^~^
כןן לדעתי אני יפה לא משנה לי מה יגידו...
ואמרו לי. הרבה גם
לא יודע אם אני מכוער או יפה את זה אנשים צריכים לומר לע אני אבל מי אומר לכם אתם מכוערים שימו זין ודפקו לו מכות
אני חושבת שאני יפה וזה מה שחשוב
(לפעמים אומרים לי)
אין לי מושג אם אני יפה או לא אבל הרבה אומרים לי שכן:|
לא ממש לא
גם לא אומרים לי את זה אז כנראה שאני צודקת
אני לא חושבת שאני יפה אבל חברים שלי תמיד אומרים לי את זה ואומרים לי שאם מישהו יסתכל עליי ברחוב הוא יחשוב אני יפה ואחרי שהוא ינסה להכיר אותי הוא יבין שיש לי גם אופי טוב
הם מפרגנים יותר מידי:|
אני גם לא חושבת שאני יפה
אבל כן יש אנשים שאומרים שכן