19 תשובות
לא, אני הבן אדם הכי לא מעניין עלי אדמות.
לא, אני משעממת בטירוף
כמו המופע של טרומן:)
אם זאת תהיה סדרה לקטינים לפני השינה, מסקרן.
חחח אז רק אני חושבת שכן?
וולפ, כן
חשבתי גם לא מזמן להתחיל לכתוב אוטוביוגרפיה שלי ...סו..אולי זה רק הנרקסיזם מדבר,idk
שואל השאלה:
חחח למה החיים שלי כאלה משעממים לפעמים אני פשוט הורסת דברים סתם כי אם מצלמים אותי או משהו שלפחות יהיה מעניין
פחח בכלל לא
תאמת למה לא חחח
את האמת שכן
YeE
אני חושבת שכדאי שיעשו סדרה על החיים שלי אבל סדרת קומדיה בגלל שהחיים שלי לא ממש מעניינים אבל הם מאוד מצחיקים
לא סדרה אבל סרט בהחלט אפשרי
האמת שכן
אפשר לעשות סדרה על כל בן אדם, לא משנה כמה משעמם הוא. לפעמים זה המשעמם שמעניין.
כעיקרון אפשר לעשות כמה פרקים אבל אם יכניסו אליהם גם את המחשבות שלי אז יהיה מעניין בטירוף
לא רוצה להישמע נרקיסיסט, אבל וואו כן יש לי חיים די הזויים :/

(לאדע אם סדרה שלמה, אבל סרט?)
אולי על העבר שלי כן אבל זו תהיה סדרה מדכאת רצח
וואו ממש לא
אנשים בואו נודה בזה אנחנו משעממים