48 תשובות
דבר ראשון תתיעצי עם אמא
אבל חכי אדוויל או איזה כדור
גם אני קיבלתי עכשיו חח
ותאמיני לי שתתרגלי,פשוט תנסי לבדוק תוך כמה זמן את רואה שאת כבר צריכה להחליף וככה תדעי מתי את צריכה ללכת לשירותים בשיעורים וכו
ותאמיני לי שתתרגלי,פשוט תנסי לבדוק תוך כמה זמן את רואה שאת כבר צריכה להחליף וככה תדעי מתי את צריכה ללכת לשירותים בשיעורים וכו
אומרת שאין לה כאבים, תגובות:
קחי כדור.
כשאת יוצאת למשך זמן ארוך יחסית תקחי איתך פדים שיהיה ליתר ביטחון במידה ותצטרכי להחליף
קחי כדור.
כשאת יוצאת למשך זמן ארוך יחסית תקחי איתך פדים שיהיה ליתר ביטחון במידה ותצטרכי להחליף
אנונימי
זו פעם ראשוה שאת מקבלת? ואמא לא יכולה לעזור לך?
מתרגלים עם הזמן...בהתחלה זה מרגיש ממש מגעיל ואת תמיד פחדתי שאם את תזוזי מהכיסא בבית ספר על הנכנס שלך יתמלא בדם אבל זה משהו שלומדים לחיות איתו...
הכל בסדר, מחזור זה כמו שער לעולם האמיתי של הבנות, תשמחי.
אין לך מה לפחד לחזור ללמוד, הכל בסדר.
כל מה שתצטרכי לעשות זה לקחת פדים או טמפונים (אני ממליצה על פדים בתחילת המחזור) ולצאת כל שעתיים לשירותים או פחות, מה שתרגישי לנכון.
כל מה שתרצי לדעת או שתרצי עזרה את מוזמנת לשאול אותי:)
אין לך מה לפחד לחזור ללמוד, הכל בסדר.
כל מה שתצטרכי לעשות זה לקחת פדים או טמפונים (אני ממליצה על פדים בתחילת המחזור) ולצאת כל שעתיים לשירותים או פחות, מה שתרגישי לנכון.
כל מה שתרצי לדעת או שתרצי עזרה את מוזמנת לשאול אותי:)
זה קורה לכולן! פשוט תירגעי ושימי פד
הכל לגמרי בסדר, דווקא נראה לי שזה הזמן הכי טוב לקבל פה פעם ראשונה, את לא מסתבכת עם כתמי דם וכל זה.
את צריכה להחליף פדים כל כמה שעות, אני מחליפה כל 3-4 ושמה בלילה ובבוקר מחליפה שוב.
תדאגי לנקות טוב טוב את איזור איבר המין כשאת מתקלחת.
אם מתחילים לך כאבים קחי כדור או אופטלגין או ותשתי כוס תה.
אם את נהיית עצבנית או מתוסכלת זה הגיוני, זה קורה להמון בנות שמקבלות, אני מפלצת רגשות כשאני במחזור.
אם את צריכה משהו תשאלי בכיף, ותיעזרי באמא או אחות שיהיו איתך❤
את צריכה להחליף פדים כל כמה שעות, אני מחליפה כל 3-4 ושמה בלילה ובבוקר מחליפה שוב.
תדאגי לנקות טוב טוב את איזור איבר המין כשאת מתקלחת.
אם מתחילים לך כאבים קחי כדור או אופטלגין או ותשתי כוס תה.
אם את נהיית עצבנית או מתוסכלת זה הגיוני, זה קורה להמון בנות שמקבלות, אני מפלצת רגשות כשאני במחזור.
אם את צריכה משהו תשאלי בכיף, ותיעזרי באמא או אחות שיהיו איתך❤
סליחה שאני נכנס בכל זאות אבל עם את לוקחת אופטלגין לא לקחת בכדורים קחי בשתייה זה יותר חזק
שימי פדים של לילה ביום אם יש לך הרבה דם
אנונימית
תשתי הרבה מים, תחליפי פגים כל כמה זמן
פדים*
אני חושבת שיש לי התחלה של מחזור ראשון, זה ככה מאתמול בערך ואני פשוט שמה כל הזמן פדים כי אני לא יודעת מתי זה יבוא לי..
קודם כל תרגעי, זה קורה לכולן והכל בסדר..
לאט לאט את תתרגלי לזה, לי לקח כמה חודשים, ואת פשוט תתחילי לא להרגיש את זה..
אם ההרגשה של הדם מציקה לך, תחליפי פד כל שעה/חצי שעה, אם את אם טמפונים ולפעמים את שוכחת תשימי טיימר, תראי טלוויזיה, תעשי ספורט (יש כאלה שאומרים שזה עוזר) תיהיה בטלפון, כל דבר שישכיח לך את זה ובסוף את תשכחי.
בהצלחה 3>
לאט לאט את תתרגלי לזה, לי לקח כמה חודשים, ואת פשוט תתחילי לא להרגיש את זה..
אם ההרגשה של הדם מציקה לך, תחליפי פד כל שעה/חצי שעה, אם את אם טמפונים ולפעמים את שוכחת תשימי טיימר, תראי טלוויזיה, תעשי ספורט (יש כאלה שאומרים שזה עוזר) תיהיה בטלפון, כל דבר שישכיח לך את זה ובסוף את תשכחי.
בהצלחה 3>
קחי כדור תנוחי
קודם כל, כיף לך שזה ממש קצר. אצלי זה 8 ימים..דבר שני אין הרבה מה לדעת, את צריכה לשים פדים כדי לא ללכלך את התחתונים, אם אין לך כאבים מעולה (אם יהיה לך קחי אקמול)..זה לא אמור להפריע לך ללמוד
אין לך מה להילחץ, זה קורה לכולן, דברי עם אמא שלך..אם את רוצה את יכולה לדבר איתי
*ואל תיקחי שום כדורים אם אין לך כאבים, אני לא חושבת שזה טוב בהתחלה..
אין לך מה להילחץ, זה קורה לכולן, דברי עם אמא שלך..אם את רוצה את יכולה לדבר איתי
*ואל תיקחי שום כדורים אם אין לך כאבים, אני לא חושבת שזה טוב בהתחלה..
הכול בסדר שימי פדים בתיק וכדורים
תמיד בתחילת המחזור הזרימה של הדם היא כמות גדולה אבל לסיום שזה פחות ,ואת תתרגלי מתי שזה יהיה לך קבוע
קחי כדור, תנוחי..
שואל השאלה:
אני ניתקתי קשר עם אמא שלי מסיבות אישיות...
אני ניתקתי קשר עם אמא שלי מסיבות אישיות...
אנונימית
תמיד שיהיו לך בתיק פדים טמפונים וכדורים
וליתר ביטחון גם מכנס להחלפה
מפעם לפעם את תתרגלי לזה והכל יהיה בסדר
וליתר ביטחון גם מכנס להחלפה
מפעם לפעם את תתרגלי לזה והכל יהיה בסדר
תמיד שימי שיהיה לך בתיק פדים/טמפונים
תשתדלי בימים של מחסור לבוא עם מכנס שחור ותלכי כל קצת זמן לשירותים להחליף והנכנס השחור זה בשביל שלא תתלחלכי בטעות מה שקרה כמעט לכולם
תשתדלי בימים של מחסור לבוא עם מכנס שחור ותלכי כל קצת זמן לשירותים להחליף והנכנס השחור זה בשביל שלא תתלחלכי בטעות מה שקרה כמעט לכולם
אנונימית
אני ממליצה לך להתחיל עם תחבושות, זה הרבה יותר פשוט לשימוש מאשר טמפונים. יש הרבה סרטוני הדרכה ביוטיוב, רובם של חברות שמוכרות תחבושות וטמפונים. צירפתי אחד שהוא (לצערי) גם פרסומת לאחת מהן.
אגב, הבחורה בסרטון מצמידה את התחבושת לתחתונים כשהם מונחים מולה. לדעתי, יותר נוח לעשות את זה כשאת יושבת (רצוי על האסלה) עם תחתונים מופשלים.
אגב, הבחורה בסרטון מצמידה את התחבושת לתחתונים כשהם מונחים מולה. לדעתי, יותר נוח לעשות את זה כשאת יושבת (רצוי על האסלה) עם תחתונים מופשלים.
קישורים מצורפים:
תשימי פד או טמפון, כיף לך שזה רק 4 ימים.. אני נדפקתי עם 8 ימים של כאבים ומלא דם
תשתי מים חמים עם לימון, זה עוזר לכאב ומוריד את הדימום בקצת.
תקחי איתך מלא פדים או טמפונים וכל פעם שנגמר שיעור תחליפי.
תקחי איתך מלא פדים או טמפונים וכל פעם שנגמר שיעור תחליפי.
איזה כאב? אין לה כאבים, אתן לא קוראות את מה שהיא כתבה? מצחיקות.
יש לך מזל שקיבלת בהסגר כי ככה תוכלי להתרגל,שימי כל שעה פד תלוי מה הנזילה שלך ואני נגיד שמה 2 פדים בשעה ורבע ולבית ספר תקחי תיק קטן ואחרי כל שיעור תנגבי שם ותנקי זה חשוב ההיגיינה שם בגלל הריח,גם אחותי קיבלה בהסגר וזה ממש מזל
סופרותם- אומרים את זה למקרה שכן יכאב לה
זו פעם שנייה שלה זה יכול פתאום לבוא לה, היא ביקשה המלצות נותנים לה.
זו פעם שנייה שלה זה יכול פתאום לבוא לה, היא ביקשה המלצות נותנים לה.
יש לך מזל שקיבלת בהסגר ולא בזמן לימודים.
בחודשים הראשונים אחרי שקיבלתי הייתי פשוט הולכת להחליף פד כל הפסקה ארוכה (כל שעתיים) ולוקחת נורופן, ובשאר הזמן הייתי פשוט לא קמה.
אבל עכשיו התרגלתי ואני כבר לא לחוצה להחליף כל הזמן. את תיהי בסדר, ככל שאת יותר פעילה ועסוקה את פחות מרגישה את המחזור.
בחודשים הראשונים אחרי שקיבלתי הייתי פשוט הולכת להחליף פד כל הפסקה ארוכה (כל שעתיים) ולוקחת נורופן, ובשאר הזמן הייתי פשוט לא קמה.
אבל עכשיו התרגלתי ואני כבר לא לחוצה להחליף כל הזמן. את תיהי בסדר, ככל שאת יותר פעילה ועסוקה את פחות מרגישה את המחזור.
אנונימית
איזו חמודה את תקני פדים או טמפונים ושימי בתיק דברי עם אמא שלך זה טבעי ונורמלי ותלכי לשירותים להחליף
אין על טמפונים, זה הכי יעזור לך!
אנונימית
תראי זה ככה תמיד בהתחלה את תיהיה לחוצה על מה יקרה וכזה אבל תכלס זה שטויות, אם את יוצאת להרבה זמן שימי לך פדים בכמות שאת חושבת שזה יספיר לך, זה תלוי בזרימת הדם שלך, ועדיין קחי לך גם כדורים כמו אדוויל וכזה כי לפעמים אולי כן יהיה לך כאבים, את תתרגלי, ואין לך ממה לפחד זה הדבר הכי טבעי בעולם אז באמת שהכול בסדר:)
פדים, טמפונים ואדוויל בתיק
שימי תמיד איתך פדים בתיק, הכי טוב לשים את הפדים עם הצבע סגול חזק של אלוויז, כי הוא סופג הרבה.
בימים שאין הרבה זרימה חזקה שימי את הפדים הרגילים.
אבל את לא חייבת אלוויז העיקר שתראי פדים שיש להם יכולות ספיגה טובות זה רשום על המוצר לפי הטיפות.
אם את מסתבכת את תמיד יכולה להתייעץ עם בנות בסופר פארם.
מה שכן אני תמיד מסתובבת איתי עם כדורים בתיק במידה ואני מקבלת מחזור ואני סובלת מכאבים חזקים
בימים שאין הרבה זרימה חזקה שימי את הפדים הרגילים.
אבל את לא חייבת אלוויז העיקר שתראי פדים שיש להם יכולות ספיגה טובות זה רשום על המוצר לפי הטיפות.
אם את מסתבכת את תמיד יכולה להתייעץ עם בנות בסופר פארם.
מה שכן אני תמיד מסתובבת איתי עם כדורים בתיק במידה ואני מקבלת מחזור ואני סובלת מכאבים חזקים
ככה זה מחזור..
ואת רק בפעם השנייה זה מגעיל מאוד אבל את תתרגלי
אני כבר חמש שנים במחזור קשה לי להתרגל כי זה מגעיל אבל מסתדרים
ואת רק בפעם השנייה זה מגעיל מאוד אבל את תתרגלי
אני כבר חמש שנים במחזור קשה לי להתרגל כי זה מגעיל אבל מסתדרים
אנונימית
שימי פד לילי ואל תילחצי מזה זה קורה לכולן!
פלוס מי שבן
אנונימי
אם אתה בן איך זה שיש לך מחזור?
just for fun,
וואלה, לא חשבתי על זה. :) צודקת.
אנונימית אנונימיתת,
היא אמרה שהיא לא בקשר עם אמא שלה.
וואלה, לא חשבתי על זה. :) צודקת.
אנונימית אנונימיתת,
היא אמרה שהיא לא בקשר עם אמא שלה.
תחליפי את הפד מתי שאת רואה שיש הרבה דם ושזה ממלא את כל הפד הנוכחי שלך ותשתי הרבה מים כדאי להחזיר דם
תחליפי כל שלוש שעות בערך ואולי אפילו תקחי את הפדים של אמא שלך שהם במידה קצת יותר גדולה וזה יכול לכסות לך את כל התחתון וככה לא ינזל לך למכנס
לי אישית יש בתיק בית ספר מלא פדים, כדורים, מגבונים ונייר לכל מצב במיוחד מחזור כי גם לי יש ממש נזילה ודרך אגב בגלל זה אני משתמשת בפדים הכי גדולים של לילה מספר 4 אם אני לא טועה וזה ממש עוזר,או שתשימי טמפון למרות שאני לא שמה מתוך פחד וחשש
אל תדאגי הכל יהיה בסדר.
דברים חשובים שאת צריכה לדעת:
1. להשתמש בפדים, לא תחתוניות.
אני לא הבנתי מה ההבדלים בינהם והיה לי כתם בפעם השנייה שקיבלתי.
2. לשים תחתון גדול יותר, לא ברזילאי ולא חוטיני.
3. להחליף פדים בהפסקות גם אם את לא מרגישה שאת צריכה, עדיף להחליף מלהרגיש לחוצה.
4. לקחת איתך גקט כשאת במחזור למקרה הצורך ואפילו להשאיר בלוקר מכנס ספייר או לשים בתיק.
5. להשאיר פדים גם בלוקר למקרה ששחכת לקחת איתך.
דברים חשובים שאת צריכה לדעת:
1. להשתמש בפדים, לא תחתוניות.
אני לא הבנתי מה ההבדלים בינהם והיה לי כתם בפעם השנייה שקיבלתי.
2. לשים תחתון גדול יותר, לא ברזילאי ולא חוטיני.
3. להחליף פדים בהפסקות גם אם את לא מרגישה שאת צריכה, עדיף להחליף מלהרגיש לחוצה.
4. לקחת איתך גקט כשאת במחזור למקרה הצורך ואפילו להשאיר בלוקר מכנס ספייר או לשים בתיק.
5. להשאיר פדים גם בלוקר למקרה ששחכת לקחת איתך.
אין לך מה לפחד, את יצאת ממש בזול, נגיד לי יש שישה ימים וכאבים חזקים ממש, אל תלחצי, תתייעצי עם אמא ואם את צריכה עזרה כלשהי, כל עזרה את יכולה לפנות אלי.
לשים פשוט פדים בתיק או טמפונים ליתר ביטחון וכדורים שיעזרו נגד הכאב אם יש
זה קורה לכולם..
גם אני נלחצתי בהתחלה ואין לך מה לפחד לחזור לבית ספר בגלל זה..
הכל טוב כולן חיות ככה..
תדאגי להחליף פד כל שעתיים שלוש ( אם את מרגישה שאת צריכה יותר פעמים אז בסדר) ותרגעי זה הכי חשוב.
גם אני נלחצתי בהתחלה ואין לך מה לפחד לחזור לבית ספר בגלל זה..
הכל טוב כולן חיות ככה..
תדאגי להחליף פד כל שעתיים שלוש ( אם את מרגישה שאת צריכה יותר פעמים אז בסדר) ותרגעי זה הכי חשוב.
היי היי, הכל בסדר ונורמלי. עם הזמן את תתרגלי לזה ותלמדי איך זה אצלך ואיך המחזור שלך מתנהל.. עוד ייקח לזה זמן להיות סדיר אבל לייתר ביטחון תמיד תשמרי עלייך פדים או טמפונים (לפי ההעדפה שלך), וזכרי להחליף אותם כל כמה זמן - תלוי גם בכמות הדם שיוצאת.. אבל עדיף לא להישאר עם זה המון זמן, למען ההיגיינה והנוחיות שלך. בנוסף, נסי חברות וסוגים שונים, לבדוק מה יותר מתאים ועוזר לך.
אני מסכימה עם מה שכתבו מעליי, אם אין לך כאבים, אין סיבה לקחת כדורים.. בכל זאת, זה לא משחק.
שתי הרבה מים, נסי לשמור על ארוחות סדירות כמה שיותר, ועשי כל מה שאת אוהבת. מחזור לא עוצר לך מלהמשיך כרגיל בחיים. (: זה כולל כמובן ספורט והמון דברים נוספים. ושוב, מה שנוח לך איתו.. גם אם את ניגשת לדברים בהדרגה זה בסדר.. עד שתכירי יותר טוב את המחזור שלך. רק דעי שהכל בסדר וזה פשוט חלק מחיים, אין רע בזה.
אם את מרגישה ממש צורך לנוח, עשי זאת. תרגעי ותנשמי עמוק. את זקוקה לזה.. ותאמיני לי שגם אנשים אחרים יבינו את זה.
והיי, זאת לגמרי לא בושה ואפילו רצוי להתייעץ עם מישהי קרובה - בת משפחה, מישהי שאת סומכת עליה ויודעת שיש לה יותר ידע בנושא.
אני מסכימה עם מה שכתבו מעליי, אם אין לך כאבים, אין סיבה לקחת כדורים.. בכל זאת, זה לא משחק.
שתי הרבה מים, נסי לשמור על ארוחות סדירות כמה שיותר, ועשי כל מה שאת אוהבת. מחזור לא עוצר לך מלהמשיך כרגיל בחיים. (: זה כולל כמובן ספורט והמון דברים נוספים. ושוב, מה שנוח לך איתו.. גם אם את ניגשת לדברים בהדרגה זה בסדר.. עד שתכירי יותר טוב את המחזור שלך. רק דעי שהכל בסדר וזה פשוט חלק מחיים, אין רע בזה.
אם את מרגישה ממש צורך לנוח, עשי זאת. תרגעי ותנשמי עמוק. את זקוקה לזה.. ותאמיני לי שגם אנשים אחרים יבינו את זה.
והיי, זאת לגמרי לא בושה ואפילו רצוי להתייעץ עם מישהי קרובה - בת משפחה, מישהי שאת סומכת עליה ויודעת שיש לה יותר ידע בנושא.
באותו הנושא: