3 תשובות
תגידי לעצמך שמהיום את לא יהודייה, אלא יותר יהודייה. לא דתייה אבל יותר יהודייה.
אנונימי
תאמין באלוקים מינימום..
תתנהג כמו מעשים של יהודים
תלמד יידיש.