3 תשובות
תגידי לעצמך שמהיום את לא יהודייה, אלא יותר יהודייה. לא דתייה אבל יותר יהודייה.
אנונימי
תאמין באלוקים מינימום..
תתנהג כמו מעשים של יהודים
תתנהג כמו מעשים של יהודים
תלמד יידיש.
באותו הנושא: