9 תשובות
לא שמעתי על משהו כזה לעולם. יותר הגיוני לאכול שום
ממ לא
שואל השאלה:
מה רק לנו עשו את זה
אנונימית
הכל טוב אחי?
*מניסיון* לא דוחפים לך שום דבר לתחת.
לוקחים תרופה (הייתי מגדיר אותה כטעימה :)
אחי הפסדת בהתערבות זה בדוק אם עשית כזאת
שואל השאלה:
^^^^ נו נכון
ולמה כולם חושבים שאני גבר
אנונימית
כן זה נר
אנונימי
מה
שמים נר נורופן
מה הקשר שום מה לעזאזל