5 תשובות
בדרך כלל אני לא אוהבת שירים בסגנון, אבל הוא ממש אחלה.
כאילו, אני לא אוהבת שיש מלא עריכות וקול ממוחשב, אבל זה יפה.
שואל השאלה:
תהנו
אנונימי
אוהבת
אני עדיין שומעת אותו(:
וואיי מהמם