5 תשובות
בדרך כלל אני לא אוהבת שירים בסגנון, אבל הוא ממש אחלה.
כאילו, אני לא אוהבת שיש מלא עריכות וקול ממוחשב, אבל זה יפה.
כאילו, אני לא אוהבת שיש מלא עריכות וקול ממוחשב, אבל זה יפה.
מהמםם
שואל השאלה:
תהנו
תהנו
אנונימי
אוהבת
אני עדיין שומעת אותו(:
אני עדיין שומעת אותו(:
וואיי מהמם
באותו הנושא: