8 תשובות
חלק מבית הספר כבר חזר
אצלי כיתות לב ומבר חזרו (יא)
אנונימי
אני בכיתה י והמורה שלנו אמרה שחוזרים ב1 ליוני
אנונימית
אין לי מושג, היום גיסתי שהיא מחנכת של כיתה י' אמרה לי שב31 לחודש
וואי מזל כבר נלחצתי
שואל השאלה:
כן נראלי אמרו לי שטויות לא חוזרים ב17 בטוח
אנונימית
שואל השאלה:
אמרו שב17 לחודש הזה
אנונימית
שמעתי שב31 לחודש
מתי שזה לא יהיה
שואל השאלה:
בסוף אומרים שב31
אנונימית