5 תשובות
סדרה חמודה, הפסיקה לעניין אותי באמצע עונה 2 פשוט מרגיש שחוזר על עצמו אבל שווה להתחיל כי עד אז זה באמת מעניין
כן אני ממש ממליצה לך על הסדרה הזאת היא טובה
כן!! אלוהים כמה בכיתי צחקתי כעסתי, הסדרה הזאת הוציאה בי צדדים של רגשות שמעולם לא ידעתי שקיימים בי.
כןן, סדרה ממש טובה ואני לא אומרת את זה על כל סדרה
כל דמות שם באמת מצחיקה ומיוחדת עם סיפור חיים כלכך יפה
ראיתי כמה פרקים ולא כזה אהבתי