2 תשובות
גם אני מטר 50 ואני בת 13 נשמה את מהממת גם בינינו בנים אוהבים נמוכת אחותי זה גובה יפה...
חברות שלך צריכות לפרגן לך על זה שאת יפה, את לא צריכה להסתיר :(
חוץ מזה כל אחד מעלה תמונות שהוא יצא בהם טוב ויפה לאינסטגרם