התחברות
הרשמה
איזה שיר אתם נהנים מפסטיגל 2007 אני נערה חשמלית מכור לשיר
9 במאי 2020, 22:35
שירים קצביים
נוסטלגיה
חוות דעת
זמרים
פסטיגל
2 תשובות
נערה חשמלית זה כל הילדות שלי. בעיקר שעשו את זה בגרסה של טקנה מועדון ווינקס. איזה נוסטלגיה
-
-caroline forbes-
שואל השאלה:
נכוןן
ז
זוהר4444
באותו הנושא:
בנים איזה איזורים אתם הכי נהנים כשבנות מלטפות אתכם?
מה תחשבו על נערה שמנגנת בגיטרה חשמלית?
איזה פסטיגל אתם הכי אהבתם אני את x פסטיגל הפסטיגלים של היום זה סתם..
באיזה שנה הייה את הפסטיגל עם השיר של דנה פרידר נערה חשמלית?
תדמיינו שעכשיו נותנים לכם לבחור את הקאסט והנושא של הפסטיגל הבא-איזה פסטיגל אתם בונים?
נערה חשמלית ,בחורה אמיתית? נערה חשמלית, לא ילדה בכיינית?
נערה חשמלית בתוך עולם מוזר
באיזה פסטיגל הבנתם סופית שהפסטיגלים הבאים יהיו נוראיים?
אם תשאלו ילד קטן, איזה פסטיגל יותר יפה, פסטיגל פנטזיה או פריסטייל פסטיגל, מה הוא יענה לכם אתם חושבים?
מה הפסטיגל הכי נוסטלגי אצלכם והכי יפה?באיזה פסטיגל הייתם בפעם הראשונה?
היגיוני שסיבוב באופניים חשמליות אני נהנה יותר מסיבוב באוטו?