10 תשובות
הייתי פשוט מנצלת יוםיום כדי להיות איתם
בוכה רצח
הייתי מתה ועושה איתם כל דבר אפשרי
הייתי מבינה שיש כאן משהו לא בסדר וזה היה מדליק לי נורה אדומה כי אין לי כאלה.
אבל ברצינות, אם היו לי חברים הכי טובים והיו אומרים לי משהו כזה אז אם הייתי מאמינה למה שאמרו לי אני חושבת שהייתי פשוט דואגת שאלו יהיו החודשיים הכי טובות בחיים שלהם
אבל ברצינות, אם היו לי חברים הכי טובים והיו אומרים לי משהו כזה אז אם הייתי מאמינה למה שאמרו לי אני חושבת שהייתי פשוט דואגת שאלו יהיו החודשיים הכי טובות בחיים שלהם
ארקוד את ריקוד המקרנה
מנצלת איתם הכל ודואגת שיספיקו לעשות את כל מה שבליבם ❤
אם היו לי כאלה אז נראה לי הייתי מנצלת איתם את הזמן שנשאר להם או שהייתי מנסה למנוע את זה...
הייתי מנצלת איתם כל רגע
אנצל איתם את כל הזמן שאני יכולה ואדאג שהם יהיו שמחים
כנראה שאהיה בהלם
ואז אצא מההלם ואהפוך את החודשיים האלה לזמן הכי טוב שהם אי פעם חוו
ואז אצא מההלם ואהפוך את החודשיים האלה לזמן הכי טוב שהם אי פעם חוו
באותו הנושא: