51 תשובות
כפולה
ריברדייל, אל תרביצו לי
חם לוהט רותח
demon slayer
רעבים,ריברדייל
ריברדייל, אחת הסדרות הנוראיות.
יומני הערפד
מחכה למינוסים:)
מחכה למינוסים:)
ריברדייל.
חרא כתיבה, גם השחקנים של הסדרה צוחקים על כמה שהכתיבה שלה גרועה ומביישת. הרבה פוטנציאל ששום דבר ממנו לא ממומש. בזבוז.
לא מבינה איך אנשים אוהבים את הדבר הזה.
חרא כתיבה, גם השחקנים של הסדרה צוחקים על כמה שהכתיבה שלה גרועה ומביישת. הרבה פוטנציאל ששום דבר ממנו לא ממומש. בזבוז.
לא מבינה איך אנשים אוהבים את הדבר הזה.
13 סיבות
בית הנייר
ריברדייל ויומני הערפד
demon slayer
one piece
sword art online
riverdale
boku no hero academia
dragon ball
one piece
sword art online
riverdale
boku no hero academia
dragon ball
יומני הערפד, ריברדייל, חם לוהט רותח, בית הנייר, בבלוק שלי
דברים מוזרים.
דברים מוזרים ויומני הערפד
demon slayer
my hero academia
haikyuu
my hero academia
haikyuu
^אוי כל כך מסכימה
דרגון בול
לא מסכימה על מי שכתב 13 סיבות, זאת סדרה עם משמעות לדעתי
13 סיבות
חברים
ריברדייל
חברים
ריברדייל
ריברדייל, בית הנייר, יומני הערפד
המאה, ריברדייל, הפלאש.
יומני הערפד
ריברדייל
יומני הערפד
בית הנייר
לוציפר
זאב צעיר
יומני הערפד
בית הנייר
לוציפר
זאב צעיר
בית הנייר ו13 סיבות
ריברדייל סדרה מדהימה שקט כולכם
נו איך קוראים לזה, זאבים משהו
זאב צעיר
זאב צעיר
כל אתה שאומרים יומני הערפד וראו שתי פרקים בקושי וחושבים שאם הם יגידו יומני הערפד אם יהיו שונים ומיוחדים בעוד 3..2..1..
זאב צעיר זה סדרה עם מיליון חתיכים,
ועלילה פח.
ועלילה פח.
יומני הערפד
למה כולם רושמים פה אנימות...
גרים, יומני הערפד, בית הנייר
כאילו גרים זה כזה "את מי נרצח הפעם" ויומני הערפד" טוב בוא נביא עוד חתיך וזהו"
בית הנייר כל כך היה "טוב אין לנו עוד רעיון לשוד אז נוסיף עוד סצנות של התחת של טוקיו ומלאא אבל מלאא שליפות רובים".
כאילו גרים זה כזה "את מי נרצח הפעם" ויומני הערפד" טוב בוא נביא עוד חתיך וזהו"
בית הנייר כל כך היה "טוב אין לנו עוד רעיון לשוד אז נוסיף עוד סצנות של התחת של טוקיו ומלאא אבל מלאא שליפות רובים".
אנונימית
ריברדייל. יומני הערפד.
יומני הערפד
עזבו את זה שזה אוברטייד
זה גם לא מעניין ( דעה שלי )
עזבו את זה שזה אוברטייד
זה גם לא מעניין ( דעה שלי )
לוציפר
חברים כנראה.
לא שהיא סדרה גרועה היא טובה, אבל עושים ממנה מאסטרפיס שאין דבר כמוהו ולדעתי זה לא עד כדי כך.
לא שהיא סדרה גרועה היא טובה, אבל עושים ממנה מאסטרפיס שאין דבר כמוהו ולדעתי זה לא עד כדי כך.
חברים
^חברים זו סדרה גרועה. אל תצאו עליי אבל היא פשוט סדרה גרועה ולא מצחיקה בשיט!
יומני הערפד
בבלוק שלי
יומני הערפד.
ואשכרה יש פה מישהו שכתב חברים?
ואשכרה יש פה מישהו שכתב חברים?
בפניםם
יומני הערפד
כפולה
ריברדייל
ורעבים
ונמאס לי כבר מהמילה "אוברייטד" כבר
ריברדייל
ורעבים
ונמאס לי כבר מהמילה "אוברייטד" כבר
חברים, יומני הערפד והמאה
האח הגדול
יומני הערפד .
אני מאושרת שאף אחד לא רשם נמלטים (ושלא תרשמו)
ולשאלה: ריברדייל.
ולשאלה: ריברדייל.
נמלטים.
אנונימית
בית הנייר
הישרדות