14 תשובות
לא
כן
לא ישר
צריך לחכות קצת שירד הלחץ
כי הרוב ירוצו לשם
צריך לחכות קצת שירד הלחץ
כי הרוב ירוצו לשם
תלוי אם ידווח על מקרים עוד (לפחות בטווח של החודש)
^לא קשור לתור זה פשוט עדיין קצת מסוכן
גם בלי קשר לקורונה בקושי הייתי הולכת אז עכשיו? לא.
לא ככ מהר
כן ן ן ן ן ן ן ן ן ן
יש הכל בבית
גם לפני לא הלכתי לקולנוע
אני נרדמת בסרטים..
גם לפני לא הלכתי לקולנוע
אני נרדמת בסרטים..
לא ככ מהר , אבל אחרי שהכל ירגע קצת, בטח בטח בטח
עדיין לא
אני לא
אם יהיה סרט שארצה.
כן, זה הדבר שאני הכי מתגעגעת אליו
באותו הנושא: