15 תשובות
זה ביצית שיורדת למטה פעם בחודש כאבים בבטן ובאזור
זאת יציאה של הביצית (הגופיף הצהוב ליתר דיוק) מהנרתיק שלך.
בעיקרון זה אומר שאת מוכנה להפרייה
בעיקרון זה אומר שאת מוכנה להפרייה
שואל השאלה:
למה זה כואב כל כך?
למה זה כואב כל כך?
אנונימי
כל אחת וההרגשות שלה, לי בכלל לא כואב ורק ביומיים האחרונים פתאום אני מרגישה כאילו תקעו לי סכין בבטן ואני חייבת כדורים
יש כאלה כל הימים כואב להם ממש
יש כאלה לא בכלל
יש כאלה כואב אבל סביל
יש ויש זה לא משהו קבוע
יש כאלה כל הימים כואב להם ממש
יש כאלה לא בכלל
יש כאלה כואב אבל סביל
יש ויש זה לא משהו קבוע
שואל השאלה:
כמה דם יורד?
כמה דם יורד?
אנונימי
שואל השאלה:
וואו זה בטח סיוט
וואו זה בטח סיוט
אנונימי
לא הרבה, משהו כמו כמו כמה כפיות...
אני במחזור בעיקר כואב לי ואני עצבנית כיאלו משהו מפחיד כמו שאומרים "ככה קטנה ככה שטן.."
אנונימית
שואל השאלה:
עד איזה גיל יש מחזור? זה כל החיים?
עד איזה גיל יש מחזור? זה כל החיים?
אנונימי
עד גיל הבלות - 50 בערך
עד גיל 50 בערך ואז כבר האישה לא יכולה להיכנס להריון כי נגמר המחזור וזה נקרא גיל המעבר
זה אומר שהאישה מוכנה להפריה
במחזור לא כואב לי בכלל, אני לא מרגישה אותו
אני מתפקדת כרגיל ללא שום שינוי והוא נמשך 3 ימים כל חודש
הוא נגמר בסביבות גיל ה50
במחזור לא כואב לי בכלל, אני לא מרגישה אותו
אני מתפקדת כרגיל ללא שום שינוי והוא נמשך 3 ימים כל חודש
הוא נגמר בסביבות גיל ה50
אני סובלת במחזור כל רגע,
כאבי בטן חזקים, בחילות..וביום-יומיים הראשונים נהר של דם יוצא.
לא כיף בקיצור.
כאבי בטן חזקים, בחילות..וביום-יומיים הראשונים נהר של דם יוצא.
לא כיף בקיצור.
אני קוראת ומבינה מה הולך להיות לי גאד
יש פה הרבה שאומרים שיורד קצת דם אבל לי תאמת המחזור מפציץ אז נראה לי שזה לא מדוייק להגיד כמות מסויימת כי המחזור משתנה מאישה לאישה.
באותו הנושא: