5 תשובות
לא קראתי אבל חברה שלי קראה והיא אמרה לי שהיא דווקה מאוד אהבה
אני קראתי, פחות התחברתי אליו, הוא היה מאוד קשה לקריאה.
לדעתי הסיפור בו מאוד יפה ומושקע אבל כתוב בצורה לא טובה (אני לא מדבר על המכתבים אלא על שיטת הכתיבה).
את הספר לא אהבתי בכלל, אפילו הפסקתי באמצע ואני כמעט אף פעם לא מפסיקה ספר באמצע. הסרט היה יותר טוב לדעתי, אבל עדיין לא משהו.
ראיתי את הסרט
אהבתי
קראתי וראיתי מזמן, חמוד מאוד