התחברות
הרשמה
מי שעשה איבחון דיכאון, איך זה מתנהל ומה שואלים? ואמא שלי צריכה להיות לידי?
9 במאי 2020, 02:19
איבחון
קשב וריכוז
2 תשובות
זה לא ממש עובד ככה. הולכים לפסיכיאטר וכזה מדברים איתו לפעמים גם יותר מפגישה אחת והוא מאבחן
M
Meeeeee
אהה ואמא שלך לא צריכה לבוא. זה אחד על אחד עם הפסיכיאטר
M
Meeeeee
באותו הנושא:
עשיתי אבחון באינטרנט על דיכאון ולפי זה כתוב שיש לי דיכאון בינוני. כדי ללכת לאבחון אמיתי?
ישלי איבחון לדיכאון ו...
למי שעשה אבחון וקיבל הארכת זמן-
יש דבר כזה אבחון של דיכאון באינטרנט?
איך מתנהל איבחון דיכאון?
אנורקסית היא אנורקסית גם בלי איבחון ויש לאדם עם דיכאון את הדיכאון גם בלי איבחון אם אני טוענת שיש לי דיכאון כבר 7 שנים
לאנשים שעשו איבחון לדיכאון או חרדה חברתית, מה עושים שם?
למי שעשה אבחון הפרעות קשב וריכוז
מישהו שעשה אבחון כדי לקבל הארכת זמן - מה עושים באבחון?
מישהו עשה אבחון קשב ריכוז בסביבות גיל 14? איך זה מתנהל? כמה זמן זה?
מי עושה אבחון לדיכאון/חרדה? פסיכיאטר או פסיכולוג?