67 תשובות
תדווחי על הסרטון זה מסוכן !!
ברור
שואל השאלה:
להתקשר אבל למשטרה? מה יעזור לי לדווח עליו?
להתקשר אבל למשטרה? מה יעזור לי לדווח עליו?
אנונימית
תדווחי כמה שיותר מהר!!
כן
וואי וואי אם את מכירה אותה תדברי עם ההורים שלה !
ואם לא תדווחי למישהו מבוגר שיתקשר למשטרה או משהו
ואם לא תדווחי למישהו מבוגר שיתקשר למשטרה או משהו
שואל השאלה:
tikva_saban1234
tikva_saban1234
אנונימית
תתקשרי למשטרה ותשאלי מה לעשות כנראה שהם ירגיעו אותך ויגידו לך מה לעשות
ברורר
עכשיו נכנסתי תתקשרי אליה ותראי מה איתה!!!
וואוו נהיה לי צמרמורת מהסטורי אמאלה נוראי
אמאלה למה ראיתי את זה עכשיו זה לא יצא צי מהראש
אנונימית
כנלל^
ואיי אמאלה
אמלה ראיתי מה היא כתבה בסטורי
התקשרתם למשטרה??
אנונימית
מישהו התקשר למשטרה?
רגע מישהו כבר התקשר?!?!
שואל השאלה:
אני התקשרתי
אני התקשרתי
אנונימית
היא העלתה את הסטורי לפני 4 שעות אז יש מצב שהיא כבר לא איתנו!!!
שואל השאלה:
אני מפחדת בטירוף התקשרתי עכשיו למשטרה העברתי פרטים
אני מפחדת בטירוף התקשרתי עכשיו למשטרה העברתי פרטים
אנונימית
זה נוראי אמאלה עכשיו אני לא אפסיק לחשוב על זה
את מכירה אותה?
אני מקווה שהיא לא הצליחה
שואל השאלה:
לא אני לא מכירה אותה ראיתי את זה בסטורי שלה
לא אני לא מכירה אותה ראיתי את זה בסטורי שלה
אנונימית
באמת כל הכבוד שדיווחת
מה המשטרה אמרה?
אני אנסה לשלוח הודעות באינסטגרם לחברים שלה אולי הם ידעו משהו
שואל השאלה:
הם יעדכנו אותי לגביה אני מקווה שהיא לא עשתה את זה יואו
הם יעדכנו אותי לגביה אני מקווה שהיא לא עשתה את זה יואו
אנונימית
וואי יש לי צמרמורות איזה עולם אכזרי
כבר אמרתם שאתם מתקשרים למשטרה ואני מפחדת להתקשר אז לא אתקשר.... לשלוח לה הודעה? לנסות להרגיע אותה? הייתי במצב שלה לפני כמה שנים ולמזלי קיבלתי עזרה ועכשיו אני במקום כל כך טוב.
אנונימית
שואל השאלה:
יואו אני ממש מפחדת עלייה
יואו אני ממש מפחדת עלייה
אנונימית
שואל השאלה:
תנסו לדבר איתה
תנסו לדבר איתה
אנונימית
אני הולכת לאנשים שתייגו אותה בפוסטים ואני שולחת להם הודעות כדי שאם מישהו מהם יראה את זה הם יעדכנו
^^ ניסיתי היא לא עונה
שלחת מהפרטי שלך? היא קראה ולא ענתה או שלא קראה גם?
אנונימית
לא קראה
שלחת מהפרטי שלך אבל???? או מפיקטיבי? אני לא יודעת ממה לשלוח
אנונימית
שלחתי מהעמוד האחרון שהייתי בו
זה לא הפרטי שלי
זה לא הפרטי שלי
שואל השאלה:
אני מקווה שיאתרו אותה ואז ירגיעו אותי כי אני לא רגועה בכלל אני לא נרדמת אני דואגת לה!
אני מקווה שיאתרו אותה ואז ירגיעו אותי כי אני לא רגועה בכלל אני לא נרדמת אני דואגת לה!
אנונימית
אני יודעת שעכשיו אני לא ארדם וכל הכבוד שדיוחת
שואל השאלה:
מה הם אמרו?
מה הם אמרו?
אנונימית
תקשיבו אני לא מזלזלת או משהו וגם אני בלחץ אבל בתמונה הראשונה שהיא העלתה זה היה נראה לכם אמיתי ?
אנונימית
הדם פאקינג מטפטף לה מהיד איך לא אמיתי
אנונימית ^
לא משנה אמיתי או לא אני לא מסתכנת
לא משנה אמיתי או לא אני לא מסתכנת
אנונימית
עכשיו הסתכלתי על הסטורי שלה והיא אשכרה ניסתה להתאבד ו היא צילמה את זה! תדווחי ומהר שלא תעשה משהו שתתחרט עליו ... אני בטוחה שהחיים שלה לא עד כדי כך גרועים שהיא רוצה לאבד את החיים שלה! תתקשרי למשטרה תדווחי לא יודעת צריך לעצור אותה!
אם מודיעים למישהו, בבקשה שיכתוב מה מצבה, אני לא מכירה אותה וממש דואגת...
אנונימית
גם אני!!!
שואל השאלה:
כן אני התקשרתי אבל אני לא רגועה אני מפחדת עלייה כלכך
כן אני התקשרתי אבל אני לא רגועה אני מפחדת עלייה כלכך
אנונימית
היא ענתה למישהו?
אני שלחתי הודעה לאיזה 10 אנשים שמכירים אותה אני מאמינה שיענו לי רק בבוקר אבל אני ממש מפחדת כי היא העלתה את הסטורי לפני 4 שעות ויש מצב שאיחרנו...
שואל השאלה:
נמחקו לה הסטורים יש לי צילומי מסך אבל בטח מחקו בגלל הדיווחים
נמחקו לה הסטורים יש לי צילומי מסך אבל בטח מחקו בגלל הדיווחים
אנונימית
לא!!!! אני אעשה הכל!! אני אנסה לדבר איתה
עשיתי צילומי מסך לפני שריעננתי את העמוד אל תדאגי יש לי צילומים
שואל השאלה:
שמעי אני לא יודעת אם יעדכנו אותי אבל אני מקווה שיעדכנו אותי למה אני לא יכולה לישון!
שמעי אני לא יודעת אם יעדכנו אותי אבל אני מקווה שיעדכנו אותי למה אני לא יכולה לישון!
אנונימית
תשלחי לי עכשיו הודעה פה בסטיפס ואני אעדכן אותך כי שלחתי הודעות למלא אנשים שהיא מכירה ואני מאמינה שלפחות אחד מהם יעדכן אותי במה שקורה איתה
שלחתי לה הודעות בעומק הלב... אני מבינה אותך אבל תחשבו! היא תתבגר תמצא בן זוג תתחתן תקים משפחה תמצא עבודה ותחייה את החיים הטובים!
מה שמגיע לה!
שואל השאלה:
אני מקווה לפחות שהיא תקרא את ההודעה הזאת!
אני מקווה לפחות שהיא תקרא את ההודעה הזאת!
אנונימית
שואל השאלה:
זה ממש עצוב
זה ממש עצוב
אנונימית
נכון
מי שרוצה להתעדכן:
שלחתי הודעה לחברה של תקווה והיא אמרה שתקווה תמיד מתנהגת ככה ואז שלחתי לה את התמונות והיא אמרה שהיא שלחה הודעה לתקווב ושהיא תעדכן אותי מה איתה ברגע שהיא תדע
שלחתי הודעה לחברה של תקווה והיא אמרה שתקווה תמיד מתנהגת ככה ואז שלחתי לה את התמונות והיא אמרה שהיא שלחה הודעה לתקווב ושהיא תעדכן אותי מה איתה ברגע שהיא תדע
וואי מזל ששלחת הודעה מלכה
טוב מי שלא מעודכן לפני כמה דקות חברה שלה הודיעה לי שתקווה בסדר ושהיא חיה ונושמת
נפלה לי אבן מהלב עכשיו ואוו
נפלה לי אבן מהלב עכשיו ואוו
שואל השאלה:
אני כלכך שמחה שהיא בסדר אלוהים שמר עלייה ולא נתן לה לעשות את זה!
אני כלכך שמחה שהיא בסדר אלוהים שמר עלייה ולא נתן לה לעשות את זה!
אנונימית
אמלה מה
משיהו יודע אם היא בסדר?
אנונימית