17 תשובות
לא
זה לא משנה, אתה לא כושי אתה מרוקאי חח -_-
לא חיים שלי
אנונימית
מה הקשר
המילה הייתה מכוונת בתור מילת גנאי כלפיי אפריקאים שחומי עור בעבדות , מרוקו לא עברה עבדות
שואל השאלה:
אבל סבתא שלי נולדה באפריקה
אנונימי
לא. אתה לא שחור אתה מרוקאי, אל תצא סתום אפשר לחשוב קצת בהיגיון. בכל מקרה אתה ממש לא יכול להגיד את זה.
שואל השאלה:
עזבו זה השעות עושות לי לא טוב
אנונימי
לא
רק לאפרו אמריקאים "מותר"
זה עניין של כבוד.
ורק שתדעו שכושי זה גם מילת גנאי זה n word פשוט בעברית אז תכבדו
אז מה ואני רוסיה וסבתא שלי נולדה במרוקו זה אומר שאני מרוקאית? לא! תפעיל קצת תראש נו באמת זה לא קשור מאיפב סבתא שלך באה נו באמת
שואל השאלה:
שווארמה בפיתה
אין צורך בעצבים, קחי כוס מים, תרגעי, תספרי עד עשר ותפסיקי להתעצבן זה עושה קמטים נשמה שלי
אנונימי
חחיחחיחחיחחיחחיחחיחח אהבתי אהבתי. סתם פשוט הגיון פשוט לא כזה מסובך
כן יש הרבה מרוקאים שאומרים את זה
גם פרנץ' מונטנה הוא מרוקאי ובשירים שלו הוא אומר ניגה
אנונימית
אז זה לא בסדר....^
^מה את רוצה יש לו אישור להגיד את זה
מה לא בסדר בדיוק? למה מרוקאים הם לבנים? הם שיעבדו שחורים? לא.
ומרוקאים הם אפריקאים הם פשוט לא שחורים
בארהב גם לטינים אומרים ניגה
אנונימית
שואל השאלה:
אז מותר לי?
אנונימי