4 תשובות
שואל השאלה:
^^ זהו היפני. תודה!!
האלבום היפני עם מספר הטראקים החדשים והריפאקג'ינג לסבן רק ביפנית, הוא ב15 ביולי
האלבום היפני שלהם יצא ב15 ביולי.
אם את מתכוונת לאלבום החדש שהם מדברים עליו אז הם עוד לא אמרו מתי הוא יצא הם רק התחילו לעבוד עליו