9 תשובות
תתעלמי מהם, הם לא שווים את הזמן שלך
זה הדבר הכי מגניב ומושך שיש לדעתי

דעות של ערסים ופרחות שווה לתחת, תתעלמי.
איזו עדה מגניבה, ממש נדירה
הם פשוט מקנאים
תתעלמי מהם, סתם גזענים היו מתים להיות במוצא שלך
כנראה הם סתם מפגרים שלא מגיע להם יחס....
תתעלמי ושהם צוחקים עלייך תגידי להם : תצחקו תצחקו אני לא מתביישת בעדה שלי!
תתעלמי , זה שילוב מושלם לדעתי .
אהה וחייל צודק! את מעדה מיוחדת והם סתם קנאים
רוב הסיכויים שמקנאים בך ויש סיבה חח (:
אל תתייחסי ותהיי בטוחה בעצמך ובעדה שלך וגם בדיבור שלך, אז מה אם יש לך מבטא? זה דבר לגיטימי ואם הם צוחקים על זה הם ילדותיים ברמות ואין לך טעם להוציא עליהם אנרגיות
וואו העדה שלך ממש מגניבה תתעלמי ממי שצוחק
הם לא שווים שום דבר זה הכל מקנאה