5 תשובות
שלא יהיה הומלסים
את הגזענות. הייתי מעלים אותה כליל מהעולם. תופעה מיותרת שאין לה מקום ב־2020.
את הבריונות
אני הייתי משמיד את העולם סתם בשביל הכיף. אין לי כל צורך לשנות אותו לטובה