4 תשובות
אל תאכלי בשרים סטייקים כבדים אבל אולי תאכלי חזה עוף שניצלים ביצים שיתנו לך חלבון
תחליטי לפי הסדר עדיפויות שלך
שואל השאלה:
אני לא יודעת אני לא טובה בהחלטות
אני לא יודעת אני לא טובה בהחלטות
אנונימית
אממ אם הייתי במקומך הייתי אוכלת בשר שוב
כי זה משהו שאכפת בעבר ורק לפני שנה התחלת וכל האשמה שתרגישי בסופו של דבר יעבור, והאנמיה לא תעבור כל עוד את לא אוכלת טוב
כי זה משהו שאכפת בעבר ורק לפני שנה התחלת וכל האשמה שתרגישי בסופו של דבר יעבור, והאנמיה לא תעבור כל עוד את לא אוכלת טוב
באותו הנושא: