3 תשובות
שואל השאלה:
צריך להקציף את השמנת מתוקה?איך זה הולך?חח
צריך להקציף את השמנת מתוקה?איך זה הולך?חח
אנונימית
לא את פשוט ממיסה שמנת מתוקה עם שוקולד ואז מקררת טיפונת מוסיפה ביסקוויטים מרוסקים ומוכן
אני בגלל שאני אוהבת מריר אני שמה קקאו בתערובת לפני שאני מערבבת זה יוצא עוד יותר טוב
אני בגלל שאני אוהבת מריר אני שמה קקאו בתערובת לפני שאני מערבבת זה יוצא עוד יותר טוב
ביסקוויטים
שמנת מתוקה
שוקולד
וזהו
שמנת מתוקה
שוקולד
וזהו
באותו הנושא: