7 תשובות
^לפי מה שאני יודעת שמים לה טיטול
כן ברור
לא
כי זה לא פעם בחודש
זה בדרכ פעם בחצי שנה אבל במשך שבועיים
כי זה לא פעם בחודש
זה בדרכ פעם בחצי שנה אבל במשך שבועיים
מחזור ראשון מקבלים אחרי חצי שנה. למשך שבועיים. לא כל חודש. כדאי לברר עם הוטרינר לדווא שאין פציעה.
שואל השאלה:
אז מה עושים היא לא תלכלך את הבית?
אז מה עושים היא לא תלכלך את הבית?
אנונימית
כן במידה ולא עיקרתם אותה
כן
באותו הנושא: