5 תשובות
כן
כן
למה את לא מצליחה? תעשי גיבוי ותתחברי מאותו מספר לוואטסאפ
שואל השאלה:
התחברתי, ועשיתי גיבוי אבל האייפון אומר שלא קיים גיובי
התחברתי, ועשיתי גיבוי אבל האייפון אומר שלא קיים גיובי
אנונימית
תעבירי פשוט את השיחות כמו שאמרת
ישלי גם אייפון 8+ וזה קרה לי
פשוט התחלתי הכל מהתחלה בלי הצאטים
ישלי גם אייפון 8+ וזה קרה לי
פשוט התחלתי הכל מהתחלה בלי הצאטים
באותו הנושא: