2 תשובות
שואל השאלה:
תודה רבה עזרת לי !!
תודה רבה עזרת לי !!
אנונימית
כי מתנהגים בה כמו בעיר גלובלית וכולם מכירים את כולם ויש תקשורת אחד עם השני אני חושבת
לא עשיתי את זה על ציריך זה בכללי
לא עשיתי את זה על ציריך זה בכללי
באותו הנושא: