13 תשובות
מסכימה
שואל השאלה:
לול אני לא יפה
לול אני לא יפה
אנונימית
את יפה גם בלי קשר לכל זה אל תחשבי על זה תהיי עם ביטחון כסף זה לא הכל בחיים
שואל השאלה:
ואי נו תענו על השאלה פשוט
ואי נו תענו על השאלה פשוט
אנונימית
מסכימה ממש.
אבל זה לא אומר שאת לא יפה פשוט זה משפר ממש תיופי ותראי ממש יפה
שואל השאלה:
כן^
כן^
אנונימית
ממש לא
ומסכימה שזה יכול לשפר אבל
ממש לא מסכימה, אין על יופי טבעי ...
אני לא מתאפרת, צבע שיער טבעי, לא עושה שפם (פשוט כי אין לי), לא ריסים כי הם מסודרים טבעי, אני מבזבזת כסף רק לספר ואם אפשר מעדיפה שאימא תספר.
ולצערי מלא מתחילים איתי, אז לדעתי את ממש לא צודקת.
אני לא מתאפרת, צבע שיער טבעי, לא עושה שפם (פשוט כי אין לי), לא ריסים כי הם מסודרים טבעי, אני מבזבזת כסף רק לספר ואם אפשר מעדיפה שאימא תספר.
ולצערי מלא מתחילים איתי, אז לדעתי את ממש לא צודקת.
ברוב המקרים כן
אני למשל יודעת שבלי ניתוח אף אני אראה חרא
(אני כרגע נראית חרא)
אני למשל יודעת שבלי ניתוח אף אני אראה חרא
(אני כרגע נראית חרא)
אנונימית
למה לצערך
פחח על מה מינוסים ? זכותי לא לבזבז כסף כדי ליצור יופי מזוייף
באותו הנושא: