5 תשובות
אפשר להצליח.ליפעמים יש מיקצועות שכדאי ללמוד באוניברסיטה בגלל הרושם,כי זה נחשב יותר טוב בעיני מקומות עבודה מסויימים.כדאי לך ליבדוק את זה כי יש מקומות שעושה עליהם יותר רושם אם למדת באוניברסיטה זה תלוי.
ברור את יכולה להצליח בכל דבר
במיוחד אם זה משהו שאת אהבת לעשות
במיוחד אם זה משהו שאת אהבת לעשות
בתכלס? כן
לדעתי? לא
לדעתי? לא
כן
זה מאוד קשה, משני סיבות:
1. קשה להצליל בפסיכולוגיה, נקודה. זה מקצוע שצריך לנגיע לתואר שני עד שאתה מקבל הצעות עבודה אמיתיות. מה גם, שלא כמו משרות בתחום הראלי, אתה לא יודע למה לצפות.
2. למכללה קל יחסית להיכנס, אבל קשה להתקבל לתואר שני. את תהיי חייבת להוציא ממוצע של 90+ כדי שיסתכלו עלייך,בפנייה לתואר שני, וזה בלשון המעטה ממש קשה.
1. קשה להצליל בפסיכולוגיה, נקודה. זה מקצוע שצריך לנגיע לתואר שני עד שאתה מקבל הצעות עבודה אמיתיות. מה גם, שלא כמו משרות בתחום הראלי, אתה לא יודע למה לצפות.
2. למכללה קל יחסית להיכנס, אבל קשה להתקבל לתואר שני. את תהיי חייבת להוציא ממוצע של 90+ כדי שיסתכלו עלייך,בפנייה לתואר שני, וזה בלשון המעטה ממש קשה.