4 תשובות
תכלס אני לא אוהב סדרות בעברית אבל אם כבר אז הבורר זה יפה
גם ארץ נהדרת למרות שזה פחות סדרה כזאת
אממ מה עוד זהו אני רואה רק נטפליקס בערך
צומת מילר
זגורי אימפריה
חברות
הבורר
ארץ נהדרת
הבנתי שגם שנות ה80 מצחיק..לא ראיתי
אנונימית