11 תשובות
ממוצעת
ממוצע
אמידה +++
נראלי מתחת
אני ממקום שנחשב גבוה מבחינה סוציו אקונומית אז עשיר i guess
מבחינת משפחה? ממוצעת, יש לי כל מה שאני צריכה ורוצה ברוך השם.
מבחינת אני עצמי? בתחתית של התחתית יש לי בארנק 5.60 ומסטיק.
מבחינת אני עצמי? בתחתית של התחתית יש לי בארנק 5.60 ומסטיק.
לא בהרבה אבל מתחת
אמידה
אני בעצמי? עשירה יחסית לגילי.
כמשפחה? ממוצע.
כמשפחה? ממוצע.
אנונימית
ממוצע
עשיר
באותו הנושא: