3 תשובות
בטח שארוך
קצר, מניסיון

אה אופס לבנות
ארוך
זה ממש תלוי בבן אדם ובפנים שלו יש כאלה שמתאים להם קצר ויש כאלה שארוך
אני אישית מעדיפה על עצמי בין קצר לארוך אבל יותר בכיוון של ארוך
בחופש הקורונה השתעממתי רצח! ואז גזרתי לעצמי את השיער לדיי קצר וזה לא מתאים לי בשיט אז עכשיו אני כל הזמן הולכת עם גולגול כדי שלא ישימו לב כי זה נראה מכוער עלי xd